جشنواره جشنواره

اشتراک گزاری

ثبت نام برای سمینار هوش هیجانی آغاز شد 🤩

ثبت نام برای سمینار هوش هیجانی آغاز شد 🤩

هوش هیجانی امروزه یکی از مهم ترین و بزرگترین  مولفه های هر انسان است که تحلیل اصولی آن در خودشناسی تاثیر بالایی دارد. از این رو شرکت دانش بنیان تست شو با همکاری استاد جعفری از اساتید برجسته هوش هیجانی در کشور  وبینار هوش هیجانی را برگزار می کند .

1403/01/20

هوش هیجانی امروزه یکی از مهم‌ترین و بزرگترین مولفه‌های هر انسان است. این نوع هوش، توانایی فهمیدن، تنظیم و مدیریت احساسات خود و دیگران را در بر می‌گیرد. فهم بهتر هوش هیجانی و تحلیل اصولی آن در خودشناسی، می‌تواند تأثیر بالایی در بهبود زندگی ما داشته باشد.

بنابراین، با همکاری استاد جعفری، یکی از اساتید برجسته هوش هیجانی در کشور، شرکت دانش بنیان تست شو تصمیم گرفته است وبیناری در مورد هوش هیجانی برگزار کند. این وبینار به شما کمک خواهد کرد تا بهترین راهکارها و تمرین‌ها را برای تقویت و بهبود هوش هیجانی خود کشف کنید.

در این وبینار، استاد جعفری با تجربه و دانش خود در زمینه هوش هیجانی، به شما راهنمایی‌ها و راهکارهای عملی ارائه خواهد کرد. شما آموزش‌های مفید برای تشخیص و تنظیم احساسات، بهبود ارتباطات بین فردی، مدیریت استرس و افزایش رضایت و خوشبختی خود را دریافت خواهید کرد.

با حضور در این وبینار هوش هیجانی، شما فرصتی عالی را برای رشد و توسعه شخصی خود خواهید داشت. بهبود هوش هیجانی شما به شما کمک خواهد کرد تا در موفقیت‌های زندگی، ارتباطات بهتر، بهبود عملکرد شغلی و افزایش سطح خوشبختی خود، تأثیر بزرگی داشته باشید.

با ثبت نام در وبینار هوش هیجانی، شما به دنیایی از ابزارها و تکنیک‌های کاربردی دسترسی خواهید داشت و می‌توانید این اطلاعات را به زندگی روزمره خود اعمال کنید. منتظر حضور گرم شما در این وبینار هوش هیجانی هستیم.

رزرو بلیط از طریق کلیک بر روی لینک زیر 

ثبت نام 

بازدید : 25