پشتیبانی تست‌شو
تیپ شخصیتی برد پیت

تیپ شخصیتی برد پیت

معرفی کامل تیپ شخصیتی mbti برد پیت به همراه توضیح خصوصیات و ویژگی های رفتاری او | آشنایی با بهترین تطبیق شخصیتی بردپیت + فیلم های او

تستشو  

0

تیپ شخصیتی برد پیت ISFP است. او ذاتاً پرشور است و میل به ابراز وجود دارد. به عنوان یک ISFP، او ارزش های درونی قدرتمندی دارد و به آنچه از نظر اخلاقی درست و نادرست است، اهمیت می دهد. در اصطلاح باید بگوییم که او انسان چارچوب مداری است! برد پیت بعنوان یک فرد تجربه کننده و خلاق، ترجیح می‌دهد همواره چیزی جدید را امتحان کند و تمایل دارد ابتدا کاری را شروع کند و در حین پیش‌روی آن کار به یادگیری نیز بپردازد؛ تا اینکه بخواهد از همان ابتدا همه چیز در بهترین وضعیت خود قرار داشته باشد.

برد پیت رگه ای سرکش در رفتار خود دارد و از برهم زدن مرزهای فکری هراسی ندارد. آزادی فکری و شغلی برای افراد با این تیپ شخصیتی مهم است و آنها نمی توانند احساس محدودیت را تحمل کنند. در ادامه با ما همراه باشید تا بیشتر با خصوصیات رفتاری او آشنا شویم.

تیپ شخصیتی برد پیت

برد پیت مراقب محیط اطراف خود است و به جزئیاتی که ممکن است دیگران را اذیت کند، توجه می کند و از حضور زیبایی‌ها در زندگی‌شان تقدیر می کنند. ISFPها به جای تمرکز بر گذشته یا آینده، توانایی منحصر به فردی برای حضور در لحظه حال دارند؛ که این خود ویژگی خاصی است.

آزمون دهید: تست طرحواره

بهترین تطابق شخصیتی برد پیت چیست؟

به عنوان یک تیپ شخصیتی ISFP، بهترین تطابق های برد پیت با تیپ های شخصیتی ESTJ و ESFJ هستند.

در تستشو، این تطابق‌های شخصیتی را «جفت‌های طلایی» می گوییم، به این دلیل که این تایپ های شخصیتی شباهت‌های کافی برای درک یکدیگر و تفاوت‌های کافی برای ایجاد آن جرقه ارتباطی را با یکدیگر دارند.

دیگر ویژگی های رفتاری برد پیت

 ویژگی های رفتاری برد پیت

درونگرا، حسی، احساسی، ادراک کننده! با تمرکز بر اینجا و اکنون، تیپ شخصیتی ISFP به طور کامل زندگی می کند و لحظه حال را گرامی می دارد. ISFPها لذت واقعی را در فعالیت های حسی و عملی تر مانند نقاشی یا صنایع دستی می یابد. آنها به یک تعادل درونی(نوعی کارما) برای زندگی خود نیاز دارند. برنامه‌ریزی و کنترل در زندگی ISFP وجود ندارد. یک ISFP ترجیح می‌دهد در پس‌زمینه بماند و کارهایی را که دوست دارد انجام دهد،. این تایپ شخصیتی به ندرت می تواند یک رهبر باشد و ترجیح می دهد در پشت صحنه باقی بماند و نقش های زندگی را مشاهده و درک کند.

بیشتر بخوانید: تیپ شخصیتی انیشتین

گذری بر فیلم های برد پیت

پیت برای اولین بار در فیلم تلما و لوئیس (1991) به عنوان یک راننده کابوی شناخته شد. اولین نقش‌های اصلی او در فیلم های پرهزینه، با فیلم‌های درام رودخانه‌ای از میان آن می‌گذرد (1992) و افسانه‌های خزان (1994) و فیلم ترسناک مصاحبه با خون آشام (1994) بود. او بازی های تحسین شده ای را در فیلم جنایی هفت (1995) و فیلم علمی تخیلی 12 میمون (1995) ارائه کرد که فیلم 12 میمون برای او جایزه گلدن گلوب بهترین بازیگر نقش مکمل مرد و نامزدی اسکار را به ارمغان آورد.

 فیلم های برد پیت

پیت در Fight Club (1999) و فیلم Ocean's Eleven (2001)، و همچنین سری های بعدی آن، Ocean's Twelve (2004) و Ocean's Thirteen (2007) بازی کرد. بزرگترین موفقیت‌های تجاری او Ocean's Eleven (2001)، Troy (2004)، Mr بود. دیگر بازی‌های پیت که نامزد جایزه اسکار شده بودند در فیلم‌های «مورد عجیب بنجامین باتن» (2008) و «مانی‌بال» (2011) بودند. او «رفتگان» (2006) و «12 سال بردگی» (2013) را تهیه کرد که هر دو برنده جایزه اسکار بهترین فیلم شدند و همچنین «درخت زندگی» (2011)، «مانی بال» (2011) و «کوتاه بزرگ» (2015) همگی نامزد بهترین فیلم شدند. پیت دومین بازیگری است که برنده اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل مرد و بهترین فیلم شده است.

سخن پایانی

در این مقاله از تستشو به معرفی و بررسی تیپ شخصیتی بردپیت، این بازیگر معروف هالیوودی پرداختیم. تطبیق های شخصیتی او را معرفی نمودیم و در انتها نیز فیلم های او را به تفصیل خدمتتان توضیح دادیم. شما عزیزان نیز می توانید برای آشنایی با تیپ شخصیتی خود از تست انیاگرام و MBTI تستشو استفاده نمایید.

دیدگاه‌ها

ثبت دیدگاه ‌شما

نام شما*

دیدگاه ‌شما*

امتیاز خود را وارد کنید

این تست را به کاربر های دیگر

این تست را به کاربر های دیگر


بردلی پیت

1402/07/25

پیشنهاد میکنم

واقعا کاریزماتیکه این مرد

پاسخ